Pomoc zdalna
Naszym klientom oferujemy pomoc zdalną przy użyciu w pełni bezpiecznego i licencjonowanego oprogramowania. Aby skorzystać z pomocy należy pobrać spersonalizowany program dostępny po kliknięciu na skrót znajdujący się pod menu po lewej stronie.
Poniżej instrukcja krok po kroku przy użyciu przeglądarki Chrome.
- Będąc na stronie www.jadafix.pl klikamy na przycisk POMOC ZDALNA.

- Zostajemy przekierowani na stronę z której pobiera się spersonalizowany dla naszej firmy instalator. Po zakończeniu ściągania pliku klikamy go i rozpoczynamy działanie programu.

- Na niektórych komputerach, w zależności od ustawień systemu, może się pojawić okienko z zapytaniem o zezwolenie na uruchomienie programu, klikamy na TAK.

- Otwiera się okno programu. Możemy edytować dwa pola. W polu „Podaj nazwę” możemy wpisać nazwę która pozwoli nam zidentyfikować kto potrzebuje pomocy. Natomiast w polu „Opis” można zamieścić opis problemu jaki wystąpił w systemie. Mamy także dostępny przycisk „Anuluj” który odwołuje prośbę o pomoc zdalną.

- Po zareagowaniu na wezwanie do pomocy zdalnej i rozpoczęciu sesji z naszej strony na ekranie komputera pojawi się pytanie o zezwolenie na połączenie. Wybieramy ZEZWÓL.

- Po ukazaniu się w prawym dolnym rogu okna jak poniżej sesja zostaje nawiązana i przystępujemy do działania.
